perjantai 3. helmikuuta 2012

So why don't we go somewhere only we know

Tänään oon hymyillyt koska..

1. Saatiin Ninan ja Veeran kanssa kirjotettua meidän juttu Turun Sanomien sanomalehtiviikolle. Meillä on ollut nyt tässä reilu viikko aikaa tehdä sitä, ja kun Nina ja Veera oli käynyt haastattelemassa vaihtareita sitä juttua varten, niin mä kirjotin sen vikana iltana. Tai oikeestaan päivän myöhässä. Mut anyways, tehtiin aiheesta "Miksi vaihtarit haluaa tulla Suomeen?". Tyttöjen perässä, sanoi kanadalainen Eric. Tänään koululle tuli TS:sän toimittajia tekemään juttua ihmisistä, jotka teki juttuja heille. Eli meijät pistettiin riviin istumaan sanomalehdet käsiin ja otettiin kuva. Sunnuntain paperissa nähdään.

2. Koeviikon pahimmat kokeet on ohi. Tää jakso oli muutenkin vähän lässy, ja nyt ens viikolla on enää äidinkielen ja musiikin kokeet.

3. Löysin kaupoilta vihdoinkin mun kauan etsimän mekon. Se on sähkönsininen, siinä on pitsiä ja se on ensi viikonlopulle. Hehe, oon koko illan hengaillu kotona se päällä. Ihan normaalia hei! Pitäähän sitä nyt totutella! Tänään pyörittiin Minkan kanssa toista tuntia kaupungilla, kun etittiin mulle kaulahuivia. Joku molopää oli julmasti anastanut  varmaan vahingossa ottanut mun kaulaliinan Juhiksen naulakoilta, joten piti hommaa uus. Nyt oli sit kivasti tullu kevätmallistot kauppoihin silkkihuiveineen, joten oli vähän haastetta löytää mitään lämmintä. Kyllä mä sit lopulta löysin(tai okei M löysi) Vilasta mulle kaulaliinan. Varmaan eka kerta ikinä kun hankin sieltä mitään.

4. On PERJANTAAAI eikä tarvii koko viikonloppuna lukee kokeisiin! Paljoa. Huomenna on Minnin hipsteriteemaiset synttärit, yritän pistää päälle jotain mahollisimman karmeeta! Pottakampausta en taida kuiteskaan leikata. Kohta rupeen kattelemaan jotain italialaista musikaalileffaa, lumipanttereiden kanssa ofc. En osaa stressata, vaikka tekemättömiä juttuja alkaa kasaantua oikein urakalla. Päällimmäisenä ehkä valokvauksen lopputyö, hups.


Sarjassa Elsan salaiset himotusbiisit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti