maanantai 16. heinäkuuta 2012

Söin liikaa karkkia ja nyt maha on kipeä



Leiristä on kulunut nyt kaksi viikkoa. Tuntuu että vuosi. Tuntuu etten olis nähnyt mun tiimiä pitkään aikaan. Ihan niinkun koko Vasikkaluoto olis jossain tosi kaukana ja kaikki sen tapahtumat saavuttamattomissa menneisyydessä.



Puistotapahtumaan on enää alle kuukausi aikaa, sitten pääsen taas pusuttelemaan kaikkia ihania. Toivon vaan että mahdollisimman moni on paikalla. Eli aloitan ihmisten hiostamisen jo nyt! Hähää. Tällähetkellä mun muu tiimi telttailee Oulussa. Mäkin olisin siellä, mutta mun tän viikon ohjelmaan kuluu vähän muuta.



Olen nimittäin tänään käynyt kaupungilla vaihtamassa eurot punniksi ja hoitamassa kaikkia muita matkajuttuja. Huomenna olisi nimittäin lähtö rakkauskaupunkiini Lontooseen Mimmin kanssa. Kaikki ihmettelee, et miksi ramppaan siellä Englannissa koko ajan. Lontoo on vain niin lumoava! Ei siihen voi kyllästyä.



Matkalaukku on vielä pakkaamatta, enkä ole vielä edes miettinyt mukaan lähteviä vaatteita. Kovin houkuttaisi lähteä matkaan kassissa hammasharja ja vaihtosukat, mut taidan sanoa näin joka kerta kun oon lähdössä reissuun. Ihanaa mennä nyt kerrankin Lontoseen niin, ettei ole käytännössä mitään ohjelmaa. Okei, ollaan varattu retki Harry Potter-studioille mutta muuten ollaan vapaita kuin taivaan linnut. Ainakin pitää käydä pillimehuilla Thamesin varrella, seikkailla Camdenissa ja talsia Abbey Roadin yli. Hihiii

Ja musiikkina leirin tärkeimmät kappaleet 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti