keskiviikko 21. marraskuuta 2012

there's a little black spot on the sun today


Voi kamala kun aika kuluu nopeasti.. Oon ollut viimeaikoina vähän liiankin kiireinen, oon keskittynyt juoksemaan paikasta toiseen. Ja jos juoksee liikaa ja unohtaa olla, ei lopputulos ole ikinä hirveän kaunis. Pakko alkaa siis harrastamaan vapaaviikonloppuja ja iltoja, jolloin saan vain olla itsekseni. Kattoo si joululomalla..


Muutama viikonloppu sitten kävin Kuopiossa moikkaamassa ihanaa Siinaa, ja sieltä nämä kuvatkin ovat. Kuopiossa oon viimeksi vieraillut vuonna 2011, kun kävin Niittylahdessa vetämässä leirin, mutta muuten en ole siellä oikeastaan hengaillut. Siellä on Puijon torni, sen tiesin. Ja siellä myös käytiin.
 Meillä oli Siinan kanssa ihan superia, käveleskeltiin pitkin Kuopiocityn raitteja, kiivettiin mäkihyppymäkiä alas, kirpparoitiin, katottiin Sherlockia ja muistaakseni julistin ryhtyväni rabbiksi? Jeah noh anygays viikonloppu oli ihan  liian lyhyt aika, haluun palata tuonne kesämmällä. Uimaan järveen. Hehee.


Mitäs muuta oon puuhaillut viimeaikoina? Öh. Jonkin aikaa sitten oli ruotsijuhlat, joissa edustin Maddena, leffoissa on tullut nähtyä kaikenlaisia mestariteoksia, ihailtiin lyhytelokuvia ja kauniita ihmisiä Tadeakatemian taiteiden yössä, oon treenannut koulussa jäätävintä tanssiesitystä itsenäisyyspäivään ja oon tainnut olla jopa vähän ärtsy johtuen väsymyksestä ja stressistä. Esitän siis anteeksipyyntöni kavereille tälleen laimeesti netissä, sorry!
Oon myös odottanut Hobitin ensi-iltaa kuin kuuta nousevaa(liput tulee lauantaina myyntiin!), pakko päästä paikalle! Oon aina miettinyt et miltäköhän mahto LOTR-faneista tuntua leffaa odottaessa, ja nyt se selvis! Tykkään Hobitista vielä pikkusen enemmän kuin LOTRista, joten oon aika super jännittynyt!


Lisäksi ilmoille on pärähtänyt noin sata teatteriesitystä, jotka haluisin nähdä. Svenska teatterissa on parhaillaan menossa Hair-musikaali, joka on pakko päästä näkemään. Turun kaupunginteatterille on tulossa Jekyll & Hyde-musikaali(muistaakseni ensi vuoden puolella), joka pitää myös päästä tsekkaamaan. Lisäksi keväällä esitetään samaisessa paikassa Unicornis-näytelmä yksisarvisesta, hihii. Menisiköhän vielä se Pikku Prinssi..?


Kaiken muun liibalaaban keskellä en muistanut informoida erittäin suuresta itseäni koskevasta asiasta! Pienensuuren painostuksen ja maanittelun tuloksena oon päättänyt lähteä protukoulutuksiin kouluttajaksi. Nyt viikonloppuna oonkin lähössä Saran kanssa perjantaina Tampereelle ensin Visan luokse yöksi, ja sitten sieltä lauantaina kouluttajakoulutukseen. Kattoo nyt mitä siellä tapahtuu, vähän jännittää. Pieni askel ihmiskunnalle, suuri ihmiselle.

PS. Löysin The Policen uudestaan 




2 kommenttia:

  1. ARGH arvaa kuka soitti sul tänää ja olis tarjonnu täks illaks ilmast lippuu hairiin mut sun puhelin ei ees halunnu hälyttää! mut oli aika jees!

    VastaaPoista
  2. voi VOI PYLLY olin varmaan just sillon uimassa = siel pukukopeil ei oo kenttää =(

    VastaaPoista