sunnuntai 30. lokakuuta 2011

This is halloween, everybody scream!

minni, minä, emilia
 Semmoset halloweenit tällä kertaa. Meillä oli koulussa halloweenteemapäivä, ja oli kiva nähdä kuinka moni ihminen oli oikeesti panostanut pukuihinsa! Mun puku oli jotain corpse briden ja lesken väliltä, ja olin oikein tyytyväinen siihen viritelmään.

minä, minni
Ja sitten oli ne varsinaiset naamiaiset lauantaina.. Hehe :D Tuli laulettua singstaria vähän turhankin paljon, ja Bonnie Tylerin Total Eclipse Of The Heart raiskattiin oikein perinpohjaisesti. Jossain vaiheessa löysin itseni lukittuna käsiraudoilla patteriin, joista hienosti vapautin itseni ja lukitsin seuraavan ihmisraukan nilkasta tuoliin, hähä. Katottiin myös(mun suuren hehkutuksen jälkeen) ihan paras friikkileffa Rocky Horror Picture Show. Naamiaisista lähdettäessä bongailtiin kaupungilta teeman mukaisesti pukeutuneita ihmisiä, joita oli kyllä harmittavan vähän. :( Näin myös kadulla stormtrooperin ja kiljaisin koko bussin läpi "STORMTROOPER RESPEECT" ei se tainnu silti kuulla. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti