tiistai 25. lokakuuta 2011

YAY

Jee! Halloween lähestyy, ja ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mulla on pukujuhlatkin tiedossa! Viimeksi olin kunnon naamiaisissa joskus vuonna nakki kun vielä harrastin partiota, siitä on kyl jo tosi monta vuotta. Viereisen kunnan partiolaiset oli järkännyt kunnon cembalot ja mekin saatiin mennä sinne. Muistan että olin luuranko, ja mun koko naama oli maalattu valkoiseksi mustia pandasilmiä lukuun ottamatta.

Tälläkertaa mulla oli ekaks vähän vaikeuksia keksiä hienoa pukua, mutta lauantaina sain idean, kun olin laittautumassa vintage-teemaisiin juhliin. Täytyy vielä ostaa takasaumalliset sukkikset ja lainata saralta hansikkaat, sitten alkaa olla valmista. ü

2 kommenttia:

  1. ooh miä muistanki ku olit muumio! ok en nähny sua sillon mut oon kuullu tarinoita

    VastaaPoista
  2. siäsiä. ne oli muinaistulet niitä ei lasketa....

    teelsa

    VastaaPoista