tiistai 13. joulukuuta 2011

And there'll always be times like these

Tänään koulun jälkeen mun oli tarkotus viihdyttää itteäni kaupungilla about tunnin verran, ja kun Emma ja Helmi oli menossa kirjastolle pinputtamaan pianoa, sain ruinattua itteni mukaan muahah. En ees tiennyt, et kirjastolla on semmonen pieni huone missä on pari pianoa, sinne saa kuulemma varata itselleen soittoaikoja. No anyways nää kaks ihmisolentoa paljastui aikamoisiksi pianovirtuooseiksi, ja kun otettiin Disney-laulukirja esiin ja Mulanin Reflection kajahti soimaan niin olin aika otettu ♥ Noi siis soitteli ja lauloi vuorotellen ja mä siinä kiljuin lauloin niitten kanssa(ja sen jälkeen oli kiva huomata et hupsispupsis niistä ovista kuului aika hyvin läpi sinne musiikkikirjaston puolelle). Sieltä sitten plärättiin kirja läpi ja rakastuin Disneyn kappaleisiin yhä syvemmin, ja tuli kauhia hinku opetella soittamaan pianoa. Mun piti sit lähteä, mutta ei mulla ikinä niin kiire oo, etten ehtisi kuuntelemaan kun Emma soittaa Hurtsia! Oaaaaaaa.....



  
  Tänään oli muuten palautuspäivä. Muista kokeista en jaksa mainita(oli pettymyksiä ja yllätyksiä), mutta äikästä sain kiitettävän! Ei varmaan ihan heti näistä mun suomen kieltä halveeraavista teksteistä uskois. No mutta oon jokatapauksessa tosi ilonen siitä.
 Niin ja joo, tä mun blogitus on nykyään varmaan aika päiväkirjatyyppinen. Kelasin, et kirjottelen tasan niin tiuhaan ja pikkusista jutuista kun nyt huvittaa, tasan niin kauan ku tätä hyvää fiilistä riittää. c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti