sunnuntai 11. joulukuuta 2011

  Äsken mokkapaloja leipoessa tajusin, että joulu on ihan kohta ja kolmen viikon päästä on vuosi 2012. Iski lievästi sanottuna paniikki päälle, koska en oo hommannut joululahjaa vielä kellekkään(ja saraa ei lasketa koska se vahinkonäki omansa höh), eikä mulla ole hajuakaan mitä tehdä uutenavuotena. Ois tosi siistiä päästä juhlimaan uutta vuotta jonnekkin Turun rajojen ulkopuolelle(ja mielellään vielä aika kauas Turusta), mutta saa nähdä miten käy. Se seura on kuitenkin tärkeintä. Oon jo toistuvasti yritellyt merkkailla kalenteriin ens vuoden puolella tapahtuvia juttuja, mutta piru vie mun kalenterihan loppuu kesken! Tätä ahdistusta lievittääkseni mun pitäis mennä pikapikaa ostamaan uus kalenteri, mut ehkä sillä ei oo niin kiire kuin joululahjoilla..

Ja tässä on kuva Sarasta syömässä ranskalaisia ravintola Koulussa(älkää kysykö miksi)

  Oon muuten mennyt kasvisruokavaliolla jo marraskuun alusta lähtien. Syön siis kalaa, mutta en punaista lihaa enkä kanaa. Nyt kun googlettelin niin sillähän on oikein hieno nimikin; pescovegetarismi.  Tää on paljon helpompaa kuin kuvittelin, mua on kaduttanut ainoastaan silloin kun meidän äiskä kokkaili karjalanpaistia ja se näytti niiiiin hyvältä. Hesestäkin oon pysynyt poissa, eikä oo ees tehnyt mieli niitä hamppareiksi kutsuttuja pullamössövirityksiä.  Näiltä näkymin jatkan tätä vielä ainakin toistaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti