torstai 8. joulukuuta 2011

Second to the right, and then straight on till morning

           
  Oon taas vaihteeksi kipeänä, tälla kertaa päällä on oikeen kunnon flunssa. Kun tulin eilen koulusta, ja oli vähän hutera olo. Mittasin sit kuumeen jota olikin 38 astetta, ja kellahdin sohvalle kattomaan idioottikomedioita loppuillaks.
  Sain Emmalta lainaan mun ehkä all-time-favorite "lastenleffan", Peter Panin. Mun on tehny mieli kattoo se jo vaikka kuinka kauan, ja nyt kun vihdoin sain sen käsiini niin olin iha hymy pyllyssä. Tänään mulla olikin kiva Peetterpanpäivä kun ekaks katoin ton ite elokuvan(se Peterin näyttelijä on muuten ehkä ihanin ikinä!) ja kaikki mahdolliset ekstrat, ja sen perään Finding Neverlandin. Tämän jälkeen askartelinpaskartelin vielä aikamoiset keijupölykynnet irtoglitteristä ja värittömästä kynsikalasta. Tuli ehkä hienoimmat ikinä, ja sopii hyvin huomisiin pikkujouluihin.


"You see, when the first baby laughed for the first time,
 its laugh broke into a thousand pieces,
and they all went skipping about,
and that was the beginning of fairies."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti